obey-robots.txt
18 December 2018, 22:51
Goedenavond bezoeker
Navigatie
Ruil text ads (adwords)
Krijg meer bezoekers en backlinks met Ad-Vertise.nl. Hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak je eigen tekst advertentie. Kies een advertentie formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.
Nederlandse ISP's
· Caiway.Gebruikers.Eu
· Glasvezel.Gebruikers.Eu
· Kabel.Gebruikers.Eu
· Kpn.Gebruikers.Eu
· Nlex.Gebruikers.Eu
· Online.Gebruikers.Eu
· Stipte.Gebruikers.Eu
· Tele2.Gebruikers.Eu
· Telfort.Gebruikers.Eu
· T-Mobile.Gebruikers.Eu
· Vodafone.Gebruikers.Eu
· Xs4all.Gebruikers.Eu
· Zeelandnet.Gebruikers.Eu
· Ziggo.Gebruikers.Eu
Onderwerp bekijken
Base Gebruikers Groep » Base verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

online bestelling van sim-kaart Base +mededeling Telenet-klanten

Giolovin
Bestelling online via BASE onlineshop

Bestelling online geplaatst voor een BASE 29 op 13 mei 2012!!! Gisteren al gebeld naar BASE om te vragen waarom Dynalogic mij maar niet contacteerde.

Ik kreeg het antwoord te wachten tot morgenmiddag (vandaag dus) en moesten zij nog steeds geen contact opgenomen hebben terug te bellen naar de klantendienst. Vandaag teruggebeld naar de klantendienst van BASE COMPANY... Nog steeds geen aanvraag ontvangen.

REDEN: de online bestellingen worden verwerkt door een extern bedrijf AC Assistant en blijkbaar kunnen ze de aanvragen momenteel niet bijbenen. Daarom wacht ik al 10 dagen op mijn contract en activatie. BASE helpdesk kon mijzelf niet verder helpen vermits alle bestellingen eerst verwerkt worden door dit extern bedrijf en zij geen enkele gegevens uitwisselen tot aan de activatie met BASE .

Bij online bestellen moet je 5 euro betalen en in de BASE-shop 15 euro. Volgens de helpdesk van BASE wordt dit bedrag wel in mindering gebracht van je eerste factuur.

Enkele handige tips:

  1. ga langs bij een BASE-shop, bespaart je een hoop kopzorgen. Heb je toch al een bestelling gedaan kunnen ze dit nog altijd crediteren.
  2. Contactgegevens van extern bedrijf (zie vorig bericht) A&C Systems NV - Bleyveldstraat 6 3320 Hoegaarden - T. +32 16213050 - base.support@ac-systems.com
  3. Door het vele werk moet je niet direct een antwoord verwachten op je mail en telefonisch zijn ze ook niet goed bereikbaar, blijkbaar door het grote aantal aanvragen. BASE had mijzelf eerst verkeerd emailadres gegeven tot tweemaal toe


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TIP voor TELENET-klanten die willen overstappen naar BASE!

Doe je aanvraag niet online! 1 grote soep met de levering van de kaart + nummeroverdracht lukt niet via online-aanvraag!!!!

Probleem: Base verstuurt automatisch een aanvraag tot nummeroverdracht naar Telenet.

Normaal gezien moet er een vermelding zijn van het Sim-kaartnummer, het telefoonnummer en de familienaam van de persoon.

Telenet aanvaard echter enkel nummeroverdrachten die waarin een melding gebeurt van het KLANTENNUMMER, telefoonnummer en familienaam van persoon.

Daarom is mijn aanvraag al tot 2 maal toe geweigerd geweest!!!!

Wie denkt online te bestellen uit gemak wanneer ze telenet-klant zijn voor een abonnement bij BASE is er wel degelijk aan voor de moeite!

!!!!!!! Bespaar jezelf de nodige kopzorgen en telefoontjes naar BASE en ga gewoon naar BASE-shop voor een abonnement !!!!!!
Gewijzigd door Giolovin op 25 juni 2013, 20:40
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'online bestelling van sim-kaart Base +mededeling Telenet-klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 3

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 31
· Nieuwste lid: wy9
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 januari 2015, 14:16
goede middag, om het draadloos netwerk te verbeteren had ik graag een 2de router achter de thomson modem 716 van Base geplaatst.Hoe stel ik portforwarding in in de thomson?Of is het mogelijk de Thoms

30 januari 2012, 13:23
Ik heb vandaag geen netwerk verbinding met mijn GSM. Zeervervelend als zelfstandige. Wat gebeurt er??

07 december 2010, 12:20
Om mijn nieuwe PC te installeren heb ik voor mijn Speedtouch modem volgende gegevens van de Base provider nodig: -welk ADSl netwerk; -welk verbindingsprotoco
l; -welk ATM kanaal VP/VC. Kan U me even h
Gratis ads met Ad-Vertise
Ad-Vertise hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.
Enquête
Tevreden met Base?

Ja
Enquête: Tevreden met Base? Ja 67% [4 stemmen]
67% [4 stemmen]

Nee
Enquête: Tevreden met Base? Nee 33% [2 stemmen]
33% [2 stemmen]

Stemmen: 6
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
594,447 unieke bezoeken