De laatste dagen bent u misschien het slachtoffer geweest van vertragingen en storingen in onze gebruikelijke dienstverlening. De laatste jaren zijn BASE en haar zustermerken (verenigd in de firmanaam KPN Group Belgium) sterk gegroeid, dankzij uw steun en het vertrouwen van 3,5 miljoen andere klanten in België. Wij willen echter klaar zijn voor de toekomst en daarom namen wij de beslissing om enkele customer service systemen aan te passen en te verbeteren. Deze investering was noodzakelijk om de volgende jaren nog betere diensten te kunnen aanbieden en om het "challenger" bedrijf te blijven dat we nu zijn.
Deze week hebben we daarom een upgrade uitgevoerd van onze IT architectuur wat misschien wel gezorgd heeft voor een aantal onvolkomenheden in onze dienstverlening. Wij willen ons daarvoor verontschuldigen.
U mag er ondertussen echter op rekenen dat het BASE netwerk zelf niet geleden heeft onder de aanpassingen: u kan rustig alle communicatiediensten blijven gebruiken (bellen, sms'en enz...), gebruikmakend van het netwerk met de beste resultaten qua dekking in België. Hartelijk dank voor uw begrip.
Sinds vier maanden ben ik geabonneerd bij Base 4mb. In het begin was het steeds op het zelfde uur dat de modem uitvalt en onmiddellijk weer helemaal op moet starten. Nog steeds valt de modem 1 a 2 maal per dag op een wilkeurig moment even weg. Heel irritant bij het shatten en downloaden.
Tot op vandaag is het probleem nog altijd bestaand.!! De laatste "upgrade" -die er voor zorgde dat 80.000 abo's hun belkrediet een tijd de mist zagen ingaan- zorgt tevens voor enorme problemen met hun nieuwste email server; Aanloggen is pokketraag, replies worden niet uitgevoerd en foutboodcshappen allerhande is pure lulkoek; Wat een rotzooi en bende onbekwame lui!
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vertragingen en storingen in dienstverlening Base', te verwijzen!