Ik zit al bijna 2 weken zonder telefoon en internet. De telefonische service is van een bijzonder laag niveau en op hun email support adres komen ze weinig verder dan de automatische melding dat ze me binnen de vijf dagen zullen antwoorden... Natuurlijk gaan die vijf dagen gewoon voorbij zonder dat ze antwoorden. Telefonisch beloofden ze me om om 20uur terug te bellen. Om 21u45 heb ik uiteindelijk zelf opnieuw contact opgenomen. Eerst het telefoonnummer invoeren, dan een operator aan de lijn krijgen die opnieuw het telefoonnummer vraagt en daarna een paar vragen zoals welke lichtjes er branden en hoelang mijn kabel is. Je zou van minder ontploffen me dunkt.
Ik heb het gehad en stap over naar een ander provider!
Ik heb telefoon met momenten en ook internet, kan ook E-mails ontvangen. Maar heb laatst een nieuwe modem gehad en als ik dat ding niet regelmatig voor 5 minuten afzet, kan ik geen E-mails versturen. Bellen naar Base heeft mij nog niet geholpen.
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Base = ondermaatse service', te verwijzen!